VISITA “EL CONTE DE LA SEU"
Què descobrirem
Activitat del programa “La mainada al Museu”.
En Nin i en Non, protagonistes d’un dels retaules que es poden contemplar a la Seu d’Ègara, ens descobriran la història del conjunt de les esglésies de Sant Pere de Terrassa.
En Nin i en Non, protagonistes d’un dels retaules que es poden contemplar a la Seu d’Ègara, ens descobriran la història del conjunt de les esglésies de Sant Pere de Terrassa.
Com ho farem
Visita guiada.
Podeu consultar la fitxa explicativa a: https://www.terrassa.cat/documents/12006/45421033/21-22_15_MdT_conte_Seu.pdf/81f04281-91af-4e8d-8ab2-6ae6e533e55b
Podeu consultar la fitxa explicativa a: https://www.terrassa.cat/documents/12006/45421033/21-22_15_MdT_conte_Seu.pdf/81f04281-91af-4e8d-8ab2-6ae6e533e55b
Materials educatius
- titelles i teatrí
Cost
40 EUR/grup + entrada
Descomptes
Durada
1:00h
Número màxim d'assistents
30
Es pot fer al centre docent?
No
Virtual
Presencial
Transport
En cotxe:
Per l'autopista C-58 (Barcelona/Meridiana - Terrassa) o l'autopista C-16 (peatge, Terrassa - Barcelona pels túnels de Vallvidrera o Manresa - Terrassa). Recomanem sortir a Terrassa Centre, arribar al passeig 22 de juliol i baixar pel carrer de Salmerón.
També es pot agafar l'entrada de Terrassa sud, per l'Avinguda del Vallès.
Aparcament:
Al Passeig del Comte d'Ègara i al carrer de Sant Antoni.
Aparcament per autocars: al carrer Puig i Cadafalch (Horari: de dilluns a dissabte, de 9 a 19h i diumenges i festius, de 10 a 14h).
En tren:
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya - FGC (Línia S1-Terrassa). Estació Vallparadís Universitat
Rodalies RENFE (Línia R4). Estació Terrassa
En autobús urbà TMESA:
L6, L10 i L11 (Cartoixa de Vallparadís) i L2 (Carretera de Matadepera)
Per l'autopista C-58 (Barcelona/Meridiana - Terrassa) o l'autopista C-16 (peatge, Terrassa - Barcelona pels túnels de Vallvidrera o Manresa - Terrassa). Recomanem sortir a Terrassa Centre, arribar al passeig 22 de juliol i baixar pel carrer de Salmerón.
També es pot agafar l'entrada de Terrassa sud, per l'Avinguda del Vallès.
Aparcament:
Al Passeig del Comte d'Ègara i al carrer de Sant Antoni.
Aparcament per autocars: al carrer Puig i Cadafalch (Horari: de dilluns a dissabte, de 9 a 19h i diumenges i festius, de 10 a 14h).
En tren:
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya - FGC (Línia S1-Terrassa). Estació Vallparadís Universitat
Rodalies RENFE (Línia R4). Estació Terrassa
En autobús urbà TMESA:
L6, L10 i L11 (Cartoixa de Vallparadís) i L2 (Carretera de Matadepera)
Existeix algun espai proper a l'aire lliure on esmorzar o fer una estona d'esbarjo?
Al parc de Vallparadís o a la Plaça del Rector Homs, s/n
Primaria
Àmbit lingüístic
Llengua catalana
Llengua castellana
Llengua estrangera
Comunicació oral
Comunicació oral
Comunicació oral
Comprensió lectora
Comprensió lectora
Comprensió lectora
Expressió escrita
Expressió escrita
Expressió escrita
Dimensió literaria
Dimensió literaria
Dimensió literaria
Dimensió plurilingüe i intercultural
Dimensió plurilingüe i intercultural
Dimensió plurilingüe i intercultural
Especifica les competències que es treballen
Àmbit de coneixement del medi
Medi natural
Medi social
Món actual
Món actual
Salut i equilibri personal
Salut i equilibri personal
Tecnologia i vida quotidiana
Tecnologia i vida quotidiana
Dimensió literaria
Dimensió literaria
Dimensió plurilingüe i intercultural
Dimensió plurilingüe i intercultural
Especifica les competències que es treballen
Àmbit matemàtic
Resolució de problemes
Raonament i prova
Connexions
Comunicació i representació
Raonament i prova
Connexions
Comunicació i representació
Especifica les competències que es treballen
Àmbit d'educació física
Educació física
Hàbits saludables
Expressió i comunicació corporal
Joc motor i temps de lleure
Hàbits saludables
Expressió i comunicació corporal
Joc motor i temps de lleure
Especifica les competències que es treballen
Àmbit artístic
Percepció, comprensió i valoració
Interpretació i producció
Imaginació i creativitat
Interpretació i producció
Imaginació i creativitat
Especifica les competències que es treballen
Àmbit digital
Instruments i aplicacions
Tractament de la informació i organització dels entorns de treball i d’aprenentatge
Comunicació interpersonal i col·laboració
Hàbits, civisme i identitat digital.
Tractament de la informació i organització dels entorns de treball i d’aprenentatge
Comunicació interpersonal i col·laboració
Hàbits, civisme i identitat digital.
Especifica les competències que es treballen
Àmbit d'educació en valors
Dimensió personal
Dimensió interpersonal
Dimensió social
Dimensió interpersonal
Dimensió social
Especifica les competències que es treballen
Àmbit d'aprendre per aprendre
Autoconeixement respecte de l’aprenentatge
Aprenentatge individual
Aprenentatge en grup
Actitud positiva envers l’aprenentatge
Aprenentatge individual
Aprenentatge en grup
Actitud positiva envers l’aprenentatge
Especifica les competències que es treballen
Secundaria
Àmbit lingüístic
Llengua catalana
Llengua castellana
Llengua estrangera
Comunicació oral
Comunicació oral
Comunicació oral
Comprensió lectora
Comprensió lectora
Comprensió lectora
Expressió escrita
Expressió escrita
Expressió escrita
Dimensió literaria
Dimensió literaria
Dimensió literaria
Dimensió actitudinal i plurilingüe
Dimensió actitudinal i plurilingüe
Dimensió actitudinal i plurilingüe
Especifica les competències que es treballen
Àmbit cientificotecnològic
Biologia i geologia
Física i química
Tecnologia
Indagació de fenòmens naturals i de la vida quotidiana
Indagació de fenòmens naturals i de la vida quotidiana
Indagació de fenòmens naturals i de la vida quotidiana
Objectes i sistemes tecnològics de la vida quotidiana
Objectes i sistemes tecnològics de la vida quotidiana
Objectes i sistemes tecnològics de la vida quotidiana
Medi ambient
Medi ambient
Medi ambient
Salut
Salut
Salut
Especifica les competències que es treballen
Àmbit matemàtic
Resolució de problemes
Raonament i prova
Connexions
Comunicació i representació
Raonament i prova
Connexions
Comunicació i representació
Especifica les competències que es treballen
Àmbit digital
Instruments i aplicacions
Tractament de la informació i organització dels entorns de treball i aprenentatge
Comunicació interpersonal i col·laboració
Ciutadania, hàbits, civisme i identitat digital
Tractament de la informació i organització dels entorns de treball i aprenentatge
Comunicació interpersonal i col·laboració
Ciutadania, hàbits, civisme i identitat digital
Especifica les competències que es treballen
Àmbit social
Dimensió històrica
Dimensió geogràfica
Dimensió cultural i artística
Dimensió ciutadana
Dimensió geogràfica
Dimensió cultural i artística
Dimensió ciutadana
Especifica les competències que es treballen
Àmbit d'educació física
Activitat física saludable
Esport
Activitat física i temps de lleure
Expressió i comunicació corporal
Esport
Activitat física i temps de lleure
Expressió i comunicació corporal
Especifica les competències que es treballen
Àmbit artístic
Percepció i escolta
Expressió, interpretació i creació
Societat i cultura
Expressió, interpretació i creació
Societat i cultura
Especifica les competències que es treballen
Àmbit cultura i valors
Dimensió personal
Dimensió interpersonal
Dimensió sociocultural
Dimensió interpersonal
Dimensió sociocultural
Especifica les competències que es treballen
Àmbit personal i social
Autoconeixement
Aprendre per aprendre
Participació
Aprendre per aprendre
Participació
Especifica les competències que es treballen
Batxillerat
Competències bàsiques
Comunicativa
En la gestió i el tractament de la informació
Digital
En recerca
Personal i interpersonal
En el coneixement i la interacció amb el món
En la gestió i el tractament de la informació
Digital
En recerca
Personal i interpersonal
En el coneixement i la interacció amb el món
Especifica les competències que es treballen
Infantil
Quines són les capacitats que es treballen amb aquesta activitat?
Coneixement de l’entorn
Autoestima
Autonomia
Pensar, crear, explicar...
Expressió
Observació, exploració, interès
Consciència d’ésser, iniciativa, autoprotecció
Conviure en la diversitat
Autonomia personal i relació social
Autoestima
Autonomia
Pensar, crear, explicar...
Expressió
Observació, exploració, interès
Consciència d’ésser, iniciativa, autoprotecció
Conviure en la diversitat
Autonomia personal i relació social
ETAPA ESCOLAR I CURSOS
Infantil
- 2n cicle - parvulari (3-6 anys)
Primaria
- 1r (6-7 anys)
- 2n (7-8 anys)